diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Saturday, March 5, 2011

kau baca ? kau kenal separuh maya .


cara aku senang . kau cakap terus terang . kau suka cakap suka kalau nak cakap nak . tapayah nak belit belit pusing pusing . kalau aku tak layan maknenye ade yang aku tak suka atau aku memang xde masa . kalau aku dah cakap aku tak suka kau tak payah nak susah susah lagi cuba buat aku suka . memang aku x kan suka . dan kalau aku suka , aku cakap dan aku cuba kalau kau tak suka aku sedia angkat kaki . tapayah nk complicated kan keadaan . mula2 aku akan bagi respond . tapi kalau kau buat bebal gak , aku dah paham .
 
aku xde kawan dunia akhirat . sebab aku memang tak percaya kat orang . aku tak halang kau nak rapat dengan aku . kau kawan aku selagi kau tak tikaam aku . dalam sedar atau tanpa aku sedar . kalauaku dah anggap kau kawan , kau jangan cuba nak jadi lawan sebab sekali dah jadi lawan memang tak boleh undur . tapi aku ada sahabat . sahabat paling setia . aku yakin dia takan tikam aku . selain Allah s.w.t dia sahabat aku yang paling aku yakin dan percaya . akuSAYANGkau PINK
 
kau nak cakap pasal aku ? silakan . aku tak halang . selagi kau ada mulut kau cakap . bila kau penat kau diam . adat manusia . aku pun macam tu . nak cakap buruk pasal aku itu masalah kau . nak jaja cerita aku pun aku tak heran .

aku memerhati . jangan ingat kalau aku diam makna nye aku tak tahu . tak semua benda aku kene cakap . kalau nak cakap , kalau nak tegur , sampai dunia kiamat pun tak kan ada penghujung .

aku dengar kata hati . aku cuba fahami . aku cuba ikuti . selalunya kata hati aku tak menipu . kalau aku bagitau kau , kau tak dengar , kau tak endah . jangan suruh aku tumbuk muka kau .

jangan tipu aku . macam aku kata . aku dengar kata hati . aku senang tau kalau kau tipu aku . tapi selalu nye kalau aku tau kau tipu aku , seperti biasa , aku malas cakap . aku akan memerhati . aku malas nak kantoikan kau kalau kau tipu aku . pandai pandai la kau fikir .

aku cakap sekali , kau tak faham , aku ulang sekali . aku cakap dua kali kau tak reti ? aku ulang dua kali . aku cakap tiga kali kau buat polos ? angkat kaki aku berambos . aku bukan seorang yang sabar . sabar aku terhad . aku takan bazir kan kesabaran aku untuk benda yang tak patut . sila faham aku dan aku takan ade masalah dengan kau .

cara aku cara aku , takde kene mengena dengan kau . aku tak pernah suruh kau suka aku tak pernah suruh kau benci . atas kau nak macamana bagaimana .

kau cakap dengan aku kalau kau rasa itu tak memenyampahkan . sekali benci , benci sampai mati kecuali kata hati cakap berhenti .

aku terbuka , aku cakap apa aku nak , aku fikir sebelum cakap . aku jaga hati orang bila perlu . tapayah nak bagi tahu aku apa yang kau ada . tapayah cerita apa kau boleh . kalau aku berminat aku sendiri cari tahu . aku kasar sikit . tapi aku baik hati ♥ @@V
 
apa aku tulis aku sendiri karang datang dari hati juga akal . kau suka aku kau kawan . kau tak suka ? kau punya pasal . aku apa ada hal ?
 
aku tak seindah gambar . aku kat luar lain dari gambar . aku memang takan upload kalau gambar tu burok . jangan cakap aku . kau pun sama kan . tapi aku tak edit gambar aku . aku edit kalau aku rasa nak buang masa je .mungkin kamera tu suka pada aku . tak faham ? jangan cakap banyak . jumpa baru faham . aku malas nak cakap kalau orang tak percaya . dan selalu nye bila aku cakap orang tak percaya . bila dah jumpa baru ternganga muka tak percaya

terima kasih baca sampai habis . kau dah kenal separuh dari maya . dan ye panggil aku maya sebab semua panggil macam tu . nama dalam ic xde maya . masturah ahmad je . bila gabung nama maya dan nama aku jadi sedap . aku punya suka .
 





aku tak kesah la kau ni mat rempit ke , hotstuff ke , muka kau cantik macam bidadari , faker ke , copy cat ke , milo ais ke , tiang lampu ke , penipu ke , pembunuh ke , pakai gambar katon ke , ade penyakit buasir ke , curik gambar maria ozawa ke , kepala kau botak ke , awek kau ade lapan ke ,boifren kau keliling pinggang ke , perut kau boroi ke , ketiak kau bebulu ke . apa saja lah . asalkan kau tak kacau hidup aku , tak kacau jiwa aku , tak kacau emosi aku , kau boleh buat apa kau suka . kalau kau buat jenayah polis tangkap kau . tapi jangan kacau aku . okay ? kau tak kacau aku , aku tak kacau kau . kalau kau kacau jugak , dalam diam aku akan rosakkan hidup kau . deal ? okay bagus 
 
formspring
aku . kalau kau nak kutuk aku maki aku pun bole kat sini . macam biasa . aku tak kesa . nak tnye aku benda2 pelik pon aku rela .

terima kasih lagi sekali . aku rajin taip dan aku rajin cakap .
freakingMMA ♥

3 comments:

salleh86@live.com said...

membri sy ruang utk memahami serba sedikit luahan hati & perasaan seorang gadis...

mayamasturahahmad said...

> itu juga yang saya cuba sampaikan

sierra savierra said...

dear maya ku bby intan payung..pingan magkuk tingkat2...lamo xbace blog ko..hidup lg...xreti2 cri wa kn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...