diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Wednesday, April 13, 2011

sekilas ikan di lautan , ku tahu GAY ke PONDAN

adat manusia , bila menang diagungkan . bila kalah di perleceh . bagi peminat yang setia , bila menang mula menggila bila kalah senyap membisu . kekalahan the blues semalam sesuatu yang mengecewakan . aku malas komen banyak . nanti ade yang mempertikai .

yang pasti , the blues tetap dihati . kalah menang adat bertanding . sekali sekala kalah , tak salah . asyik menang je . penat angkat trofi .

kemarahan aku mara lagi di awal pagi . tengok sahaja status yang aku naik kan di facebook . sungguh marah , bengang dan meluat . itu yang aku akan mula aku tanam pada segelintir manusia songsang .

dunia semakin songsang . songsang ke arah kehancuran . umat manusia mohon segera bertaubat . maya, kau pun sama
aku tak kesah rintihan seorang wanita , aku tak heran rintihan seorang gadis .
tapi apa aku rasa kalau membaca rintihan seorang lelaki yang cenderung terhadap lelaki merintih tentang lelaki ?
AKU RASA MELUAT !
kenapa aku rasa meluat ? sebab bagi aku lelaki , kuat fizikal mental nya . dan aku tak kesah sama sekali , kalau si lelaki merintih pasal KERJA , TEMAN WANITA , DUIT dll .
tapi aku sangat meluat kalau si lelaki ni merintih pasal cinta si lelaki . tolong lahhhh ! AKU TAU KAU GAY DAN PONDAN . TAPI KAU DAH BOLEH TAK PAYAH NAK MERINTIH DAN TARIK PERHATIAN . dan aku sangat sangat lah MELUAT .
aku sebenarnya tak heran pun kalau pasal gay dan pondan ni . sebab hidup aku dikelilingi kawan kawan yan boleh tahan ramai nye lah cenderung kepada gay dan pondan . tapi kalau dah drama tu kuat sangat . nenek aku tengok pon meluat . konon tragis la nakTOREH TOREH TANGAN bagai . DRAMA dan TARIK PERHATIAN ! MURAHAN ! CHEAP PUBLICITY ! hehhhhh !!


bukan gay ini .





tapi yang ini punye GAY . haraaamm !!





dan juga ini .



hidup ni beragak lah . kau ISLAM . kau dah tau dalam islam gay tu HARAM . kau pun ade akal lah , boleh fikir . tak perlu nak canang satu dunia yang kau ni GAY .


kawan kawan aku yang gay dan pondan ,
maaf kan aku kalau entry aku buat korang sakit hati . tapi , sila ambil nota (take note) bahawa masyarakat sekeliling bukan semuanya boleh menerima anda . jadi beragak bila mengakui sesuatu . jangan terlalu membangga diri dan jangan lah meraih simpati di persisiran facebook . aku MELUAT !! jangan lah korang banned aku sebab buat entry ni . aku sayang semua kawan kawan aku . walaupun korang gay dan pondan . cuma jangan buat aku menyampah . lepas baca ni , jangan lah blasah aku kalau jumpa aku tepi jalan .
-maya-



TREND sangat ke jadi GAY ? yeaa . aku tengok kebanyakan mereka menganggap nya sebagai TREND . mereka laku kan apa sahaja untuk UP TO DATE .
UP TO DATE kepala hotak kau . !! semua lelaki kalau jadi gay , aku nak kahwin apa ? batu ? kayu ? bingai

7 comments:

maisarah_ahmad87 said...

hahahahah!!! mati tergelak aku!!

Anonymous said...

haha.sengal la gay sekarang.

gadis semasa said...

hahaha..ptutla mkin brlmbak2 andartu skrg ni...huhuhu

Yaya said...

jgn salahkan satu kaum jer..lesbo pun makin ramai..kat umah ku nie..bilik belakang...ari2 buat hubungan songsang...nasihat org bukan main pandai tp x sedar die sendiri terlbih songsang

mayamasturahahmad said...

yaya , aku tulis berdasarkan apa yang aku nampak . selalu nya , kalau lesbo mereka tidak lah terlalu menonjolkan diri mereka . kau cakap pasal siapa ye yang menasihat tu ? aku ke ?

Tupperware Kecik said...

good enough..apa pun mari doa sama2 mereka semua kembali ke pangkal jalan..

mayamasturahahmad said...

tupperware kecik . tyvm . aminnn ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...