diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Monday, April 18, 2011

BUDAK GEMOK BUDAK GEMOK BUDAK GEMOK

hahh !! 3 hari aku tak update . macam macam masalah yang jadi . sakit betul hati aku . laptop aku kene sorok . 3 hari 3 malam aku mencari . sungguh menyusah kan hidup aku . walau di mana pun ia nya disorok , tapi macam biasa , aku yang hebat ni pasti akan menjumpainya ! aaaahhhhhaaahhhhh ! lepas ni aku rasa aku nak pasang GPS dekat laptop aku . takde susah payah aku nak cari . tiga malam aku bersedih tak makan tak minum cari laptop aku . tangisan dan air mata bla bla bla okay itu aku tipu .
setelah aku belek belek cermin umah aku , ke depan ke belakang , gostan undur , aku belek belek badan aku , bukan main mendadak lagi badan aku naik . maklum lah handle syarikat tanam anggur ni kan . goyang kaki , makan tido , lama lama lemak lemak pun bercambah .

indahnya idup jadi kucing ni . haiiihhhh . tapi syukur la aku ni manusia . boleh jugak korang baca blog aku ni :D

kalau aku kucing tak pe pulak lah obess macam ni =='


maka dengan ini , aku pun akan start balik amalan diet yang lama dulu aku tinggal kan . aku akan kembali menjimat kan beras kat dapur umah aku . jagalah kau wahai lemak lemak durjana ! hahahaha (ketawa kejahatan)
kadang kadang aku tepikir , kenapa lah aku tak dilahirkan sebagai kucing ke , badak ke , biawak ke . mesti tak heran kalau gemok gedempol sekali pun . kalau kucing gemok diorang tak ejek pon . jumpe kucing gemok tengah jalan tak de pon ejek "KUCING GEMOK KUCING GEMOK KUCING GEMOK !!" . tapi kalau aku gemok jumpe tengah jalan ade je yang ejek "BUDAK GEMOK BUDAK GEMOK BUDAK GEMOK!!!" .

BEROK GEMOK BEROK GEMOK BEROK GEMOK =='

kadang kadang aku rase macam nak je santau orang orang yang suka mengejek ngejek ni . macam lah diri tu perfect sangat . tapi biasa lah adat manusia . burok orang nampak je . burok sendiri pejam mata . haiihhhhh . kenapa lah jadi manusia . kenapa tak jadi tempayan ke , siput pandan ke . bingai .
dah penat merepek aku nak sambung pakai kan quitex kat membe aku yang cun ni (sheera brader brader sila click). ciawww
eh ehh sebelum aku lupe , aku nak trimas kat luqmen(gadis gadis sila click) yang hensem tafff macho lagi bergayo sebab tolong aku edit icon kt atas tuu . tuu tengok menatang yang kaler ijo tuu . comel kan ? haaaaa :D

2 comments:

zaharin bin abdullah said...

hahhaa..tomel!

mayamasturahahmad said...

yang mana ? beruk tu ea? comel comel comel :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...