diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Sunday, May 15, 2011

buat si dia yang aku puja

tiba tiba jiwa meruntum . ntah apa yang aku nak luah pagi pagi ni . tapi aku pasti ini dari hati . bukan berjiwa jiwa la . tapi meluah rasa . kalau yang tengah gaduh ngan awek tu , gi amek kertas salin ni . pastu bagi kat awek korang . jangan print . tulis dengan tangan . dan jangan suruh adik korang tulis or member2 . biar tulisan kau yang ori .

kalau awek kau tak terharu makne nye awek kau tu ade masalah hormon atau mungkin ada keturunan dengan sopngebob atau patrik star . kalau cik awek awek nak bagi kat boipren , aku tak pasti sebab hati lelaki kan . aku tak berapa nak paham . tapi sebenarnya ni sesuai bagi kat abang abang -.-

kalau ada cik abang cik abang yang baca ni , boleh la tinggal kan sikit perasaan korang kat ruang komen tu , bayangkan kalau ni awek korang bagi . aku nak tau gak hati lelaki ni . kalau malu , pakai anonymous je pun tak pe . aku paham lelaki kan pemaluu  :P





buat si dia yang aku puja .
  



buat sang kekasih 
aku bukan meminta 
aku cuma mendamba 
bukan harta penuh merata 
sekelumit kasih merata di jiwa 

buat yang dicinta 
rajuk ku bukan suka 
rajuk ku bukan lah lama 
tunjukkan kau suka 
berikan rasa apa itu cinta 
 


 


buat yang dikasih 
sayang aku bukan untuk membatu
pamer sedikit cemburu
berbunga hati saat kau ragu
baru ku tahu kau mahu diriku 


buat yang dicinta 
bukan diri mahu dipuja 
bukan diri mahu didamba 
jujur setia ikatan jiwa 
hati berkata kau lah semua 


buat si bakal penyeri hidup 
tak pernah terfikir kau siapa 
tak pernah perduli kau punya apa 
selepas tuhan yang maha kuasa
dan keluarga punca bahagia 
hanya kau dicinta hingga akhir nyawa


 



hargai dia selagi masih ada ,
hargai dia selagi masih  , 
sayangi dia selagi punya rasa , 
cintai dia selagi tubuh bernyawa.
   

6 comments:

dely jamaluddin said...

maya ..i xpaham laaa???

mayamasturahahmad said...

abg deli ni tak paham apaaa -,-

dely jamaluddin said...

ntah laa..
sebab i xjiwang kott..
ntah..haha

mayamasturahahmad said...

haihhhh . deli deli . nanti lah i post puisi merdeka untuk u

pEn MemaNdu Patgig said...

oooooooo

Dak Ketegaq said...

hurmmmmm.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...