diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Thursday, June 9, 2011

haiwan juga erti kasih dan sayang


tengah kat tempat kerja ni , macam biasa lah aku punye kerja . online , tgk tv dan lain lain kan . tengah dok asyikk online , tibe tibe tengok kat news feed , ade orang share video . aku tengok tajuk video tu aku rasa macam malas nak tgk. sebab aku baca tajuk je aku dah tacing . 






tapi hati ni degil jugak suh bukak . mungkin ade sebab naluri hati aku beria nak tengok . mungkin nak beri sikit pengajaran dekat aku . 


well , tempat keje aku ni pakai streamix kan , boleh tahan lajunya . maka video tu pun tak ade lah buffering . tengah aku tengok , muka aku berkerut , dengan itu bejurai air mata ni . 


dalam hati aku rasa macam nak pi balik umah , peluk sume kucing yang ade kat umah , nak bagi dorang makan bebanyak . sobbss soobbss :'(


kepada mereka yang tak suka kucing tu , harap korang tengok la video ni . mungkin akan lembut hati korang akan suka kat kucing lepas ni . siapa tahu kann . 


k lahh . kang kalau aku tulis panjang panjang kang makin tacing lak . babai :/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...