diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Tuesday, June 14, 2011

konspirasi web 1pengguna ? tipu rakyat ? kami dah biasa ...

awal pagi aku bangun , err , xde la bangun sangat . tidur2 ayam je sebab semalam balik kerja kul 7am , aku dah tidur sampai kul 7pm . hahahaha . semalam dok gayut dengan buah hati sampai kul 5am . selagi tak abis credit , selagi tu cakap . dengki tengok credit ada . hihi .


pukul 6.40am dah terpacak depan hotel . macam biasa kerja aku , online sampai lebam . tengah dok online , nampak newsfeed kat facebook , pasal web page 1PENGGUNA . tentang betapa CIKAI nya webpage tersebut yang bernilai 1.4 juta !!




aku tengok pun memang cikai abis . dok pakai theme free . hahaa . aku rasa blogger biasa pun boleh buat page lagi function dari web tuu . 1.4 juta banyakk kott !! kalau bagi kat anak yusof haslam buat filem lagi bagus dia boleh buat duit tu jadi berganda ganda . kalau bagi kat member2 kelas aku pun diorang boleh create lagi bagus .



biasa la benda macam ni kalau orang dalam dok makan duit . ada kuasa dapat la projek . lepas tu buat kerja macam budak sekolah menengah . kerajaan dok membazir duit pi bayaq  compeny macam ni , lepas tu dok naik harga itu ini . alasan ? demi rakyat =.=''


aku pun ada google pasal benda ni . banyak jugak blogger yang duk heboh pasal benda ni . diorang kata web tu senang nak kena hack , simple nak mampos , dan lain lain . hahaha , macam biasa la . kalau benda2 konspirasi macam ni memang senang nak cover . kami rakyat malaysia bukan bodoh . 


apa pun , cakap banyak tak guna . bukan boleh ubah apa yang dah jadi . kalau makin banyak benda2 macam ni jadi , makin susah lah nak dapat undi kan ? hahaha . 

sumber gambar : google image 

2 comments:

Dak Ketegaq said...

betul betul betul...
baru nampak ek...
ingtkan dah tau lama dah betapa keprehatinannya kerajaan kat kita... ahaks...

mayamasturahahmad said...

hahahhaa . lama dah nampak . sama ja . nnti kalau tukaq pemerintah pun lebih kurang ja . :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...