diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Sunday, June 26, 2011

sekali main , memang ketagih la !

kenapa aku jarang menulis ? kenapa aku rasa macam malas menulis ? kenapa aku rasa macam busy sangat untuk menulis ?? kenapa ? whyy ? haha . benda ni memang akan buat semua orang ketagih . siapa pun yan terjebak , memang akan tersekat dalam dunia nya . walaupun tengah makan , dating , kerja , atau apa je lah lagi lagi kalau benda yang korang buat tu bosan , korang akan teringat ingat kan benda ni .




mula mula , aku terjebak dengan benda ni , aku dihasut oleh buat hati  . dia ajak aku join benda ni . dia jugak yang bagi dorongan dan bimbingan aku untuk terus terjebak dengan benda ni . hari demi hari , ianya semakin menyeronokkan . memang beso syetann mebda ni . aku semakin hanyut dalam dunia nya . setiap hari aku akan berusaha untuk mendapatkan semua keperluan nya  . tanpa aku sedar , empayar aku semakin besar , semakin maju . aku terus hanyut .




masa aku seharian habis menghadap benda ni . mood aku bertukar ganti . setiap kali aku dapat benda ni memang sengihh je sebab buah hati aku dah refil semua bekalan .mood aku akan bertukar bila bekalan semakin sikit , dan lama kelamaan habis . aku berhenti . tapi tak bertahan . aku akan mencarinya semula . satu persatu aku bina . penuh kesabaran . inilah hasil nyaa !


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



besarkan empayar aku ? walaupun tak lah hebat mana . tapi aku tetap rasa empayar aku hebat ! hahahahaa . power lagi empayar buah hati . ni baru 2 minggu aku usahakan . tunggu lah sikit hari lagi .hihi . sebelum ni memang aku tak main menda2 ni . aku tengok orang lain dok sebok farmville la , fishville la , apa la , tapi sekali dah terjebak , memang payah .


walaubagaimana hebat pun empayar aku , aku tetap kene berusaha untuk memperluaskan nya lagi !!! dan sekarang aku memang marahh !! kenapa ??




tengokk ! macam mana aku tak marah ? so , kepada sesiapa yang main menda ni , dan gila kan benda ni , sila lah add aku kat fesbuk . aply jadi neighbour aku . hehe


kepada couple2 diluar sana , kalau korang rasa nak erat kan hubungan korang , aku suggest korang main lah menda ni . menda ni kira macam korang berlatih la nak bina rumah tangga nanti . benda ni memang akan mengerat kan hubungan antara korang . even dengan kawan2 pun . kalau antara kawan2 main menda ni , memang akan sentiasa keep in touch lahh .


seriusly , aku dengan buah hati kalau tak bercakap pasal empayar kami memang tak sah . si buah hati memang selalu membangga kan empayar nya dengan aku . tapi takpe . aku sedar empayar dia memang hebat dari aku . walau aku tau dia memang bijak putar belit main menda ni . hahahaha . tapi aku tak kesah , sebab buah hati hari hari bagi aku nafkah . satu hari 30k , 40k memang tak lari . dia jugak lah yang tolong aku battle hari2 dan lawan kebanyakan invaders tempat aku . hihi


k k . aku nak gi harvest askar2 aku yang aku ternak tadi . chiiaaawwww !

2 comments:

Sha Abs said...

serious rindu nk main EA
lama gilerrr aq buang game ni cz lama2 aq naik bosan n nyampah... sbab masa aq tinggalkan EA, bnyk sgt quest mengarut yg kuar... gud luck n enjoy main EA tu!!! =D

mayamasturahahmad said...

@sha abs , maya pun dah lama tak main dah . dah lama block jugak pun . hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...