diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Saturday, November 12, 2011

walau sekejap cuma , aku bahagia .

hadir kau kepada aku ,
suatu rahmat ,
suatu kebahagiaan ,
suatu kepahitan ,
suatu kesengsaraan ,
suatu kesabaran ,
suatu ketelusan ,
suatu perubahan .


mungkin kau tak erti ,
mungkin kau tak bisa mengerti ,
mungkin kau tak boleh hayati ,
tapi kau boleh cuba dalami .


tak pernah aku lihat siapa kau ,
dari mana kau ,
apa rupa ujud kau ,
bagaimana kau ,
apa ada kau ,
yang aku lihat hati kau .


permulaan yang indah ,
aku rasa hati kau ,
aku rasa jiwa kau ,
aku jumpa ikhas kau ,
aku temu cinta kau .


masa berlalu pergi ,
aku tak lagi mengenali ,
aku tak lagi rasai ,
aku tak lagi temui ,
kau yang dulu .


aku tak punya apa ,
aku tak seindah bidadari ,
aku tak semurni siti aisyah ,
aku tak sehebat saidatina khadijah ,


TAPI .. AKU PUNYA HATI .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...