diPOWERkan oleh , NUFFNANG

Friday, December 23, 2011

IKLAN TAHAP GABAN


harini aku taknak membebel banyak banyak , aku nak buat iklan sikit je .  hehehe




kepada abang abang hemsem yang pakai seluar dockers , ni ado sikit promosi untuk kalian yang mahakarya hemsem kachak macho lagi bergayo .




DOCKERS PENDEK

Saiz : 28  - 36 inch  ( Saiz 95% tepat dan jitu) 

Warna : Hitam , Khakis & Cokelat ( Black , Khakis & Coco)

kualiti konpem de bomb uollsssss !

Harga :    RM 38.00   RM 28.00


Sebarang pembelian boleh dibuat secara Talian ( online )  

segala keraguan , kemusykilan , ketidak puas hatian , boleh rujuk kepada mr rudon - talian bayar sendiri 0162022553


kepada kakak kakak cun yang meletops letops , don't worry , biasa kita orang pempuan ni kalau tak shopping sehari tak sah kannn , kalau ndak jugak beli , boleh la beli kan untuk abang , boypren , suami , ayah dan yang sewaktu dengan nya . kalau takde semua yang diatas , boleh juga disedekah kan kepada jiran jiran yang terdekat . ngeh ngeh ngeh . selamat bershopping :D



3 comments:

ZaroL said...

Alahaii..sosah bonar. Den datang kodai jo la. Mano kodai nye ni??

mayamasturahahmad said...

uptown shah alam seksyen 24 . more info boleh direct contact number given ea . tq ;)

ZaroL said...

okeyh2. got it. See ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...